Ontbijten met Wijkraad Centrum Leerdam

Op de Nationale Burendag, die dit jaar op 24 september wordt gehouden, organiseren wij als Wijkraad Centrum Leerdam een ontbijt voor bewoners en ondernemers die in het centrum wonen en/of werken. Hiermee hopen wij dat bewoners en ondernemers elkaar als buren beter leren kennen.

Moment om in gesprek te gaan
Wij willen benadrukken dat het ontbijt bedoeld is als een mooi moment voor de centrumbewoners om elkaar te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan. Daarnaast is het een mooie gelegenheid om als Wijkraad weer eens met de mensen te praten over wat hen bezig houdt. We willen graag van de bewoners vernemen wat er zoal speelt.”

“Want net als veel verenigingen en clubs hebben ook wij in coronatijd weinig of niets kunnen doen om de contacten met de bewoners en ondernemers te onderhouden. Dit betekent voor ons dat wij informatie vanuit de bewoners missen over wat hen bezig houdt, waar zij tegenaan lopen en wat zij vinden dat beter kan in het centrum.”

Wanneer: Zaterdag 24 september 2022
Tijd: 8.30 – 11.30uur
Voor wie: Bewoners en/of ondernemers Leerdam Centrum
Aanmelden mag maar hoeft niet.

Aan de ontbijttafel zijn maximaal 50 zitplaatsen beschikbaar voor bewoners en ondernemers van het centrum in Leerdam dus geef je snel op via ons contactformulier en vermeld als onderwerp Ontbijt Nationale Burendag:

*Bij slecht weer (regen, windstoten enz…) zal het ontbijt geen doorgang vinden.